Vragen? Neem contact op


 Bel naar (024) 365 87 11 of stuur een mail.

Over je coschap

Je staat aan het begin van het coschap KNO-heelkunde in het Canisius-Wilhelmina Ziekenhuis. Hopelijk vind je snel je plek en heb je een leuke en leerzame periode. lees meer

Over je coschap

Het co-assistentschap KNO-heelkunde betreft een stage van twee weken. In het daaraan voorafgaande CKO-6  zult u voorbereid worden op het co-assistentschap KNO-heelkunde. In het CWZ zult u rouleren tussen de polikliniek en de OK. Tevens is gelegenheid om audiometrisch, logopedisch en/of allergie onderzoek bij te wonen. Een aantal dagdelen kunnen gevuld worden in onze digitale leeromgeving met behulp van het COO-programma ZORRO. De stage wordt begonnen met een introductiegesprek (dr. S.C.F. van den Borne of drs. SJ de Vries), en afgerond met een beoordelingsgesprek (dr. JAM Engel, dr. S.C.F. van den Borne of dr. R.F. Plantinga).

Informatie en rooster

Nadere informatie is te verkrijgen bij dr J.A.M. Engel, co-assistentopleider van de KNO-afdeling.

Diensten

In overleg met de dienstdoende artsen van de betreffende afdeling kunnen verrichtingen of spoedconsulten in de dienst op verzoek worden bijgewoond. Er is geen reguliere verplichting.

Vragen? Neem contact op

Heb je een vraag? Neem contact op met het secretariaat. lees meer

Melden op de eerste dag

Centrale ontvangst coassistenten om 08:00 uur in de vergaderruimte zoals vermeld staat in de introductiebrief die je vanuit het CWZ ontvangt. Na de centrale ontvangst (het halen van een badge en kleding) om 08:30 uur melden op de locatie die tevens vermeld staat in de introductiebrief van het CWZ.

Weekschema Mei 2024

Het co-assistentschap KNO-heelkunde betreft een stage van twee weken. Voor ieder coschap volgt hier een individueel schema.

bekijk weekschema

Stafleden

In je coschap krijg je te maken met de volgende stafleden.
  • Dr. S.C.F. van den Borne, KNO-arts
  • Dr. J.A.M. Engel, KNO-arts en coassistentopleider
  • Dr. R. Plantinga, KNO-arts
  • S.J. de Vries, KNO-arts
  • Medewerkers
  • Intranet